[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

1. prisen

[/vc_column_text][vc_column_text]

Står prisen I forhold til den service du skal have?

Udlejer at virtuelle kontor har selvfølgelig omkostninger i forhold til husleje, personale, posthåndtering m.m. men står din leje i forhold til den service du får?
Har udlejer en pakker der passer til dig og kan du udvide denne pakke med tiden?

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][gem_image style=”5″ position=”centered” disable_lightbox=”1″ src=”31317″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

2. Depositum

[/vc_column_text][vc_column_text]

Depositum på et virtuelt kontor giver ingen mening!

Der bliver betalt depositum på et lejemål, så når lejer fraflytter lejemålet, eller ikke betaler, så kan udlejer tage pengene fra depositummet, men nu efterlader lejeren af et virtuelt kontor jo ikke ligefrem et tomt lokale som udlejer skal genudleje, og istandsættelsen af et virtuelt kontor er også en rimelig overkommeligt udgift for udlejer, så hvorfor overhovedet betale et depositum?

Depositum giver kun mening, hvis du har fået udleveret nøgler og lignede, som skal afleveres tilbage efter endt lejemål.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

3. Oprettelses gebyr

[/vc_column_text][vc_column_text]

Skal du betal for at få lov til at købe et produkt?

WTF….. jeg ved ikke med dig, men jeg har ikke lyst til at betale et gebyr for at jeg kan får lov til at købe en virksomheds produkt.

Ja, det tager da noget tid at oprette en lejekontrakt og oprette en ny kunde i sit CRM system og hvad der nu ellers skal til, men skal det være lejeren der betaler for at få lov til at lægge sine penge hos udlejeren?

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

4. Opsigelsesvarsel

[/vc_column_text][vc_column_text]

Hvor lang tid er udlejers opsigelse?

Engang i mellem, har man brug for at komme ud af sin kontrakt, hvor lang tid ønsker du at være bundet?

Det er ikke unormalt at en opsigelse hedder løbende måned + 1 måned, nogle steder helt op til 3 måneder, men selv op til 2 måneder kan være lang tid at være bundet, hvis man af den ene eller anden årsag gerne vil ud af sin kontrakt.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

5. Henvisningsprogram

[/vc_column_text][vc_column_text]

Får du noget ud af at henvise andre til det virtuelle kontor?

Har din udlejer et henvisningsprogram, så du får noget ud af at henvise andre til det virtuelle kontor.

Alle udlejere håber at deres lejere er glade og tilfredse med den service de får og håber garanteret også på at deres kunder henviser dem til andre iværksættere, men viser de det og får du noget ud af det, når du henviser nogen?

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][gem_image style=”5″ position=”centered” disable_lightbox=”1″ src=”31319″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

6. Link udveksling

[/vc_column_text][vc_column_text]

Tilbyder udlejeren at du kan få et link til din hjemmeside?

Hvorfor er links vigtige?

Det er de fordi de hjælper din hjemmeside med at blive mere populær på søgemaskiner som Google, jo flere links der peger på din hjemmeside, jo bedre kan du komme til at rangere på googles søgninger.

OBS: linkbuilding er selvfølgelig kun en del af det at rangere højt på søgelisterne.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

7. Blog indlæg

[/vc_column_text][vc_column_text]

Er der mulighed for at markedsfører dig selv?

Som iværksætter så kan du måske noget som andre iværksættere kan få glæde af, giver din udlejer dig en platform, hvor du kan komme i kontakt med andre iværksættere?

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][gem_image style=”5″ position=”centered” disable_lightbox=”1″ src=”31321″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

8. Kontor / mødelokale leje

[/vc_column_text][vc_column_text]

Kan du leje et fysisk kontor eller mødelokale efter behov?

En gang imellem kan du få brug for at kunne afholde et kundemøde, strategimøde, personalemøde eller andet, hvor du har brug for et mødelokale, kan du få leje det hos udlejer?

Du kan også få brug for et kontor engang imellem, hvilke muligheder har udlejer så? Skal du betale en fast pris hver måned, eller kan du leje det efter behov?

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

9. Opgradering

[/vc_column_text][vc_column_text]

Er udlejeren fleksibel?

Når dit firma vokser stødt og roligt, er udlejeren så fleksibel og har løsninger der dækker dine voksende behov? F.eks scanning af mail, postboks service, leje af kontorer/mødelokaler m.v.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

10. Postboks / postkasse

[/vc_column_text][vc_column_text]

Er det muligt at få en postkasse hos udlejer?

Nogle gange er det praktisk at kunne have din egen postkasse, så du ikke er afhængig af normal kontortid, men kan hente din post som det passer dig, giver udlejer dig mulighed for det?

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

11. sikkerhed

[/vc_column_text][vc_column_text]

Hvor høj er sikkerheden hos udlejeren, skal du sende personfølsomme oplysninger på mail?

Det er vigtigt at passe på dine personlige oplysninger og skal altid tænke dig om to gange når nogen beder dig om at sende pas eller kørekort på en mail, da mails kan opsnappes af folk med ondsindet hensigter.

Har du mulighed for det, så kør personligt ind og aflevere disse oplysninger eller hvis udlejer tilbyder det, så upload papirerne direkte til deres server.

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row_content” equal_height=”yes” content_placement=”middle” css=”.vc_custom_1567529010216{background-color: #eeee22 !important;}”][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

Opret et virtuelt kontor
og få et gratis mødelokale
for en hel dag
Spar op til kr. 1.150,- + moms

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text]

Bestil senest den
30. september 2019

[/vc_column_text][gem_countdown style=”style-4″ aligment=”align-center” eventdate=”01-10-2019″][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_btn title=”Se mødelokalet her” style=”flat” shape=”round” color=”turquoise” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fidealoffice.dk%2Fmoedelokale-1%2F|title:M%C3%B8delokale%201||”][vc_btn title=”Læs mere om vituelt kontor” style=”flat” shape=”round” color=”blue” size=”lg” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fidealoffice.dk%2Fadresseservice-virtuelt-kontor%2F|title:Virtuelt%20kontor||”][/vc_column][/vc_row]