Adresse

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Kundeservice

kontakt@idealoffice.dk

Receptionstider

Man - Fre: Fremmøde kun efter aftale
Lør- søn- og helligdage: Lukket

Virtuelt Kontor
Fleksibilitet og frihed i én pakke

Professionel firmaadresse
til din virksomhed

Fordele ved Virtuelt Kontor

Beskyt din
privat adresse

Fremstå
professionel

Håndtering af
post & pakker

Lokale leje
efter behov

Spar
penge

Hvad er et Virtuelt Kontor

Et virtuelt kontor er en fleksibel kontorløsning, der giver virksomheder mulighed for at have en professionel forretningsadresse og adgang til kontorfaciliteter uden at have en fysisk kontorplads.

Denne løsning inkluderer typisk tjenester som posthåndtering, telefonservice, mødelokaler og administrative støttefunktioner.

Virtuelle kontorer er ideelle for virksomheder, der ønsker at reducere omkostningerne ved traditionel kontorleje, samtidig med at de opretholder et professionelt image og fleksibilitet til at arbejde hvor som helst.

Hvad siger vores medlemmer

Sebastian Beres
Sebastian Beres
Super service! Jeg kan varmt anbefale Ideal Office. Det hele fungerer bare og så får du også super service.
Gabriel Marcos
Gabriel Marcos
Jeg har nu samarbejdet med ideal office i flere måneder og det har været et godt samarbejde lige fra starten. Rico går lige det skridt længere for at give god og personlig betjening, udover hvad der forventes. Jeg havde brug for ekstra hjælp til min post, og selvfølgelig kunne jeg regne med Ideal Office endnu engang. Jeg kan og vil helt klart anbefale Ideal Office. 5 stjerner herfra. Gabriel Rasmussen Boutique Isabel Sophy
Maria Bjergert Elgaard
Maria Bjergert Elgaard
Hos Ideal Office har jeg fået en rigtig god service helt fra start. Jeg har været hos dem i nogle måneder nu, og alt fungerer bare, som jeg havde håbet på. Rico har virkeligt givet en service udover, hvad jeg kunne forvente, hvilket jeg sætter stor pris på. Han har hjulpet mig med langt mere, end bare det jeg betaler for. Så kæmpe tak til Rico for hans tålmodighed med mig.
Peter og Betina Leman
Peter og Betina Leman
Professionelt firma, suveræn kundeservice.
Trustpilot
Fra første kontakt til jeg stod med min lejekontrakt har Ideal Office fremstået med at der er styr på tingene til mindste detalje. Vigtigt i denne tid.

Serviceniveauet er helt unikt. Vi kunder, står altid først for og det kan mærkes at det er i deres DNA at god kundeservice, nærvær og styr på tingene, er en af deres kerneværdier. Det mærkes i udtryk og handling.

Jeg kan på det varmeste anbefale Ideal Office.
Sasa Nikolic
Sasa Nikolic
10 stjerner til kundeservice
Trustpilot
Da vi lukkede den ene virksomhed ned og åbnede ny, så havde vi en del udgifter som vi ikke kunne dække men kundeservice på topniveau fra Rico Davidsen fra Ideal Office. Forstående over for situationen fandt vi en løsning straks og de gav en følelse af forståelse og respekt begge veje. Hold da op hvor burde andre tage eksempel på sådan noget kundeservice og stil, og hvis vi alle kunne køre en virksomhed med så stor menneskelighed, så ville vi nå rigtig langt. Tusind tak og mange hilsner fra en trofast og loyal kunde som absolut ikke har oplevet bedre kundeservice i mange år. Vh Sasa, BRNDMORE ApS

Priser for Virtuelt Kontor

Lige nu får du:

FØRSTE MÅNED GRATIS

Betal for 3 eller 6 måneder af gangen,
og få første måned gratis.

Asset
  • Betingelser
    Betingelser
  • Kan bruges til registrering af firmaadresse på virk.dk
    Kan bruges til registrering af firmaadresse på virk.dk
  • Opsigelse
    Opsigelse
  • Post og pakke håndtering
    Post og pakke håndtering
  • Kan afhente post og pakker på adressen
    Kan afhente post og pakker på adressen
  • Kan få scannet post
    Kan få scannet post
  • Breve sendes som Quickbreve
    Breve sendes som Quickbreve
  • Brevhåndtering
    Brevhåndtering
  • Pakkehåndtering
    Pakkehåndtering
  • Rabatter
    Rabatter
  • Rabat på holdingselskab
    Rabat på holdingselskab
  • Rabat på yderligere driftsselskaber
    Rabat på yderligere driftsselskaber
  • Rabat på lokale leje
    Rabat på lokale leje
  • Priser
    Priser
  • Betaling hver måned
    Betaling hver måned
  • Betaling hver 3. måned (Første måned gratis)
    Betaling hver 3. måned (Første måned gratis)
  • Betaling hver 6. måned (Første måned gratis)
    Betaling hver 6. måned (Første måned gratis)
Populær
"Virtuelt Kontor"
Fra Kr. 248 / måned
  • Betingelser
  • Kan bruges til registrering af firmaadresse på virk.dk
  • Opsigelse
    1 dag ved udløbet af betalt periode
  • Post og pakke håndtering
  • Kan afhente post og pakker på adressen
    Nej
  • Kan få scannet post
    Nej
  • Breve sendes som Quickbreve
    Nej
  • Brevhåndtering
    Kr. 0 pr. brev - Lejer betaler porto
  • Pakkehåndtering
    Kr. 30 pr. pakke - Lejer betaler porto
  • Rabatter
  • Rabat på holdingselskab
    30%
  • Rabat på yderligere driftsselskaber
    20%
  • Rabat på lokale leje
    10%
  • Priser
  • Betaling hver måned
    kr. 298,- pr. måned
  • Betaling hver 3. måned (Første måned gratis)
    kr. 274,- pr. måned
  • Betaling hver 6. måned (Første måned gratis)
    kr. 248,- pr. måned
"Virtuelt Kontor Plus"
Fra Kr. 438 / måned
  • Betingelser
  • Kan bruges til registrering af firmaadresse på virk.dk
  • Opsigelse
    1 dag ved udløbet af betalt periode
  • Post og pakke håndtering
  • Kan afhente post og pakker på adressen
  • Kan få scannet post
  • Breve sendes som Quickbreve
  • Brevhåndtering
    Kr. 0 pr. brev - Ideal Office betaler porto
  • Pakkehåndtering
    Kr. 10 pr. pakke - Lejer betaler porto
  • Rabatter
  • Rabat på holdingselskab
    30%
  • Rabat på yderligere driftsselskaber
    20%
  • Rabat på lokale leje
    20%
  • Priser
  • Betaling hver måned
    kr. 498,- pr. måned
  • Betaling hver 3. måned (Første måned gratis)
    kr. 468,- pr. måned
  • Betaling hver 6. måned (Første måned gratis)
    kr. 438,- pr. måned

Er det vigtigt for dig, at din virksomhed har en god og professionel adresse ?

En professionel firmaadresse giver tillid til dig og dit brand.

Mange potentielle kunder kigger ikke bare på Trustpilot for at kontrollere din virksomhed, de ser også på hvor din virksomhed er registreret, og tilliden til dit brand og tvivlen til om du er seriøs, falder, hvis de kan se at din virksomhed er registreret på en privat bolig.

Ved at bruge et kontorhotel fremstår din virksomhed troværdig og professionel.

Din nye firmaadresse

Dit firmanavn
Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby
Danmark

Her tilbydes

Det er nemt og hurtigtat ansøge om virtuelt kontor

1
Udfyld ansøgning

Udfyld ansøgningsskemaet her på siden, så vi får de informationer vi skal bruge for at behandle din ansøgning.

3
Indsend dokumentation

Der skal indsendes dokumentation i form af pas eller kørekort, samt dokumentation for bopælsadresse og validering af din identitet med MitID.

2
Underskriv kontrakt

Du modtager en kontrakt på din e-mail.
Læs den godt igennem og underskriv digitalt.

4
Betal første leje

Betal for første leje periode.

Der er mange fordele,
når du vælger Virtuelt Kontor hos Ideal Office
her er nogle af dem

Hurtig oprettelse

Vores onboarding er optimeret, så du kan oprettes samme dag som du ansøger.

Månedlig betaling

Ingen store udbetalinger, du betaler løbende hver måned.

Intet depositum

Vi er ret dygtige til at renovere Virtuelle Kontor lokaler, så ingen grund til depositum.

Ingen oprettelsesgebyr

Du skal ikke betale for at få lov til at købe vores service.

Velgørenhed

En del af din leje går til værdige formål.

Kort opsigelse

Dit lejemål kan opsiges med 1 dags varsel, ved udløbet af en periode.

Mødelokaler på timebasis

Lej mødelokaler på timebasis, ingen abonnement eller bindinger.

Kontor lokale på timebasis

Lej et lukket kontor på timebasis, ingen abonnement eller bindinger.

Mest stillede spørgsmålom virtuelt kontor.

Før opstart

Vi har pt. kun én adresse til virtuelt kontor, som er:

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Skal du til at oprette din virksomhed og gerne vil have den oprettet på en professionel adresse fra starten, kan du sagtens oprette din virksomhed hos os.

Du skal bare udfylde vores ansøgningsskema, så får vi de informationer vi har behov for, for at kunne oprette en kontrakt til dig.

Når billed ID er indsendt, kontrakten er underskrevet og 1. faktura er betalt, kan du benytte vores adresse.

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Du kan sagtens registrere flere virksomheder hos os, da  hver virksomhed er en selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales leje for begge virksomheder.

Det er derfor ikke nok at ansøge om Virtuelt Kontor til én virksomhed og herefter registrere flere virksomheder, selv om det er samme ejer.

Ønsker du at betale samlet og derved opnår rabat, skal du først ansøge om virksomheden som skal betale, derefter ansøger du om virksomheden som der skal betales for, dette angives i ansøgningsformularen.

Du kan sagtens registrere både dit holding selskab og driftselskab hos os, men da det er 2 selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales leje for begge virksomheder.

Det er ikke nok at ansøge om Virtuelt Kontor til én virksomhed og herefter registrere flere virksomheder, selv om det er samme ejer.

Det er ikke muligt at registrere binavne med "Virtuelt Kontor" plan, men du kan registrere op til 5 binavne gratis, på vores "Virtuelt Kontor Plus" plan..

Nej, Virtuelt kontor hos Ideal Office kan kun bruges til registrering af cvr nummer.

Nej, det er desværre ikke muligt, ved at udfylde ansøgningsskemaet, får vi alle de oplysninger vi har brug for, for at kunne gennemgå din ansøgning.

Du skal som minimum være 18 år før vi kan tilbyde Virtuelt Kontor til dig.

Vi tilbyder vi kun vores service til virksomheder med dansk cvr nummer

Vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke Virtuelt Kontor til filialer af udenlandske virksomheder.

Generelle spørgsmål​

Ja, det kan du.

Et virtuelt kontor fungere fuldstændigt som hvis du havde et almindeligt kontor – bare billigere.

Ja, der er helt lovliget at benytte en adresseservice til din virksomhed.

Kontoret skal bare være bemandet i kontortiden, hvorfor en postboks eller lignende ikke er nok til registrering af din virksomhed.

Desuden skal kontorhotellet være registreret jvf. hvidvaskloven, det kan du kontrollere på cvr.dk, om din udbyder er, hvilket Ideal Office naturligvis er.

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Det er rigtig vigtigt at du ikke benytter vores adresse, inden du har gennemført hele processen, da vi ellers må afvise din ansøgning,

Hvis virksomheden skifter eller tilføjer en reel ejer af virksomheden, skal Ideal Office have besked om dette, så vi kan gennemgå vores KYC process for den nye reelle ejer, der er herefter ingen garanti for at vi kan tilbyde Virtuelt Kontor, med den nye ejer kreds.

Hvis virksomheden skifter navn, skal Ideal Office have besked, da vi ellers afviser post og pakker til det nye firmanavn.

Virtuelle kontor hoteller er underlagt hvidvaskloven (Hvidvaskloven § 1, stk. 1, nr. 18, jf. § 2, nr. 12, litra c) og er derfor forpligtet til at til gennemgå en kunde kendskabs procedure (KYC), så kontor hotellet til enhver tid kan identificere virksomhedens reelle ejer.

Virksomheder som benytter vores adresse uden at have ansøgt, indsendt billede ID og underskrevet en kontrakt, bliver indberettet til Erhvervsstyrelsen

Kommer der nogen og spørger efter dig og din virksomhed, bekræfter vi at virksomheden er registreret på adressen (som de selv kan se på cvr.dk), og tilbyder at tage imod besked, som vi efterfølgende sender til dig.

Vi tilbyder ikke personen at vi kontakter dig mens de venter, ligeledes udlevere vi aldrig dine oplysninger som telefonnummer, e-mail, privat adresse eller andet.

Økonomi og betingelser​

Ved oprettelse af ansøgning om Virtuelt Kontor betales der for første periode (1, 3 eller 6 måneder)

Husk endelig at det ikke er tilladelse til at benytte vores adresse, før ansøgningsprocessen er gennemført.

Gennemfører man ikke ansøgningsprocessen, bliver tilbageholdes der et gebyr på det som svarer til 1 måneds leje, vær derfor sikker på at du er klar til at ansøge når du ansøger.

Med "Virtuel Kontor" planen får du 10% rabat på leje af lokaler.

Med "Virtuel Kontor Plus" planen får du 20% rabat på lokale leje.

ed manglende betaling ophører håndteringen af post og pakker.

6 dage efter forfaldsdato pålægges rykkergebyr I på kr. 100,-

16 dage efter forfaldsdato pålægges rykkergebyr II på kr. 100,-

19 dage efter forfaldsdato lukkes kontoen og kontrakten er annulleret.

Benyttes vores adresse stadig 24 dage efter forfaldsdato, bliver virksomheden indberettet til Erhvervsstyrelsen.

"Virtuelt Kontor":

  • Brev og pakker sendes automatisk én gang om ugen, der sendes ikke notifikationer om modtagelse af breve eller pakker.
  • Håndteringsomkostninger for breve: kr. 0,-. c. Lejer betaler for porto for fremsendelse af breve, efter PostNords gældende takster.

"Virtuel Kontor Plus":

  • Du modtager et billede af din post når vi modtager den og du vælger derefter om breve skal sendes, scannes eller afhentes.
  • Scanning: Breve scannes inden for 24 timer efter dette er valgt.
  • Forsendelse: Ideal Office betaler for portoen for fremsendte breve.
  • Afhentning: breve kan afhentes efter aftale

Vælger du vores "Virtuelt Kontor" plan, koster håndteringen af pakker kr. 30,- pr. pakke (+ porto).

Der gives ikke besked om pakker, disse sendes automatisk, lejer modtager et track and trace nummer.

Har du valgt "Virtuel Kontor Plus" plan koster håndteringen af pakker kr. 10,- pr. pakke (+ porto).

Lejer modtager et billede af pakken og kan derefter vælge om pakken skal sendes eller afhentes.

Der kan betales med betalingskort eller via bankoverførsel.

Gebyr:

  • Betaling med betalingskort: kr. 0
  • Bank overførsel fra dansk bank: kr. 39
  • Bank overførsel fra udlandskbank: kr. 150

Du er kun bundet af den periode du har valgt og betalt for, ønsker du at opsige din aftale, skal du bare give os besked, dagen inden næste trækning, inden for kontortid.

Post og pakker​

Posten bliver sendt på forsendelsesdagen jf. den valgte løsning. Posten sendes med Postnord.

Det er modtagers ansvar at der står det rigtige navn på postkassen og at Ideal Office har den korrekte adresse, husk at melde adresse ændringer til os.

Modtager vi post retur gensendes posten på efterfølgende forsendelsesdag.

Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag, er denne en helligdag, sendes posten på førstkommende hverdag herefter.

Med "Virtuel Kontor Plus" planen bestemmer selv om brevet skal sendes, scannes, makuleres eller om du henter det selv.

Vi modtager ikke palle leveringer, kun pakker som kan leveres i pakkepostkasse.

Vær opmærksom på at PostNord ikke udlevere værdi pakker, som mobiltelefoner, til Ideal Office.

Du vælger selv, hvilken adresse du ønske vi skal sende din post til og du kan nemt ændre den på vores klient platform, hvis du flytter.

Det er lejers ansvar at vi har den rigtige forsendelsesadresse, vi oplever desværre at der kan gå op til næsten halvanden måned før vi får posten retur, hvis vi ikke har den rigtige forsendelsesadresse.

Ja, med "Virtuel Kontor Plus" planen, scanner vi din post, hvis du ønsker det, du bestemmer helt selv.

Det er ikke muligt at få scannet post med "Virtuel Kontor" planen.

Ja, med "Virtuel Kontor Plus" planen bestemmer du helt selv om du vil have posten sendt, scannede eller om du selv vil hente den.

Det er ikke muligt at afhente post eller pakker på vores adresse med "Virtuel Kontor" planen.

Kommer der nogen og spørger efter dig og din virksomhed, bekræfter vi at virksomheden er registreret på adressen (som de selv kan se på cvr.dk), og tilbyder at tage imod besked, som vi efterfølgende sender til dig.

Vi tilbyder ikke personen at vi kontakter dig mens de venter, ligeledes udlevere vi aldrig dine oplysninger som telefonnummer, e-mail, privat adresse eller andet.

Sikkerhed

Vi benytter Penneo KYC til at indhente og opbevarer billede ID fra vores Virtuel Kontor lejere, vi opbevarer ikke disse informationer på vores egen server.

Læs mere om Penneo KYC´s sikkerhed her.

Vi opbevarer ikke dine betalingskort oplysninger på vores server, det ligger trygt hos betalingsindløseren (Stripe)

Hvem benytter egentligVirtuelt Kontor?

Virtuelle kontorer er blevet stadig mere populære og bruges af en bred vifte af enkeltpersoner, iværksættere, små virksomheder og store organisationer over hele

Iværksættere og freelancere:

Mange iværksættere og freelancere bruger virtuelt kontor eller virtuel adresse som en omkostningseffektiv løsning. Dette giver dem mulighed for at have en professionel forretningsadresse uden at skulle investere i dyre fysiske lokaler. Det giver også en grad af fleksibilitet, da de kan arbejde hvor som helst og stadig have adgang til administrative tjenester som posthåndtering.

Små og nystartede virksomheder:

Små virksomheder, der måske ikke har budgettet til at leje en dedikeret kontorplads, kan drage fordel af virtuelt kontor eller virtuel firmaadresse. De kan opbygge et professionelt omdømme og have en central forretningsadresse uden de høje omkostninger ved at vedligeholde en fysisk plads.

Store virksomheder:

Selv større virksomheder bruger virtuelle kontorer som en strategisk ressource. De kan oprette filialer i forskellige byer eller lande uden at skulle leje eller købe fast ejendom på stedet. Dette giver dem mulighed for at udvide deres globale tilstedeværelse og spare penge.

Fjernarbejdere og telekommunikation:

Med den stigende accept af fjernarbejde og telekommunikation har virtuelle kontorer fundet en plads i denne moderne arbejdsmetode. Fjernarbejdere kan have adgang til et professionelt arbejdsmiljø, når de har brug for det, hvilket kan øge deres produktivitet og skabe en arbejdsbalance.

Internationale virksomheder:

Internationale virksomheder, der ønsker at etablere en lokal tilstedeværelse i forskellige lande, bruger virtuelle kontorer som en indgangsstrategi. Dette giver dem mulighed for at etablere en lokal adresse, så de kan betjene kunder og partnere mere effektivt i fremmede markeder.

 

Professionelle tjenesteydere:

Advokatfirmaer, konsulentvirksomheder og andre professionelle tjenesteydere bruger virtuelt kontor eller Virtuel firmaadresse til at opretholde et professionelt udseende og have adgang til mødelokaler, når de har brug for det. Dette er især nyttigt, når de arbejder med klienter, der forventer en vis grad af professionalismen.

Kort sagt er virtuelle kontorer en alsidig løsning, der tiltrækker en bred vifte af brugere på grund af deres fleksibilitet, omkostningseffektivitet og evne til at skabe et professionelt indtryk uden behov for dyre fysiske kontorlokaler.

VIGTIGT!

Registrer ikke din virksomhed på vores adresse,
før hele ansøgnings processen er gennemført.

Da vi er underlagt hvidvaskloven, afviser vi din ansøgning og kan ikke tilbyde Virtuelt Kontor, hvis virksomheden allerede har taget vores adresse i brug inden vi har modtaget den nødvendige dokumentation.