Virtuelt kontor

Oprettelse på under 1 time
Stor fleksibilitet – skarpe priser

  • Kort opsigelsesvarsel
  • Danmarks billigeste pris
  • 0 kroner i oprettelsesgebyr

HVAD ER
EN ADRESSESERVICE / ET VIRTUELT KONTOR?

Adresseservice eller virtuelt kontor, kært barn har mange navne, er en professionel firma adresse, du kan bruge til at repræsentere din virksomhed med, i de tilfælde, hvor du enten ikke kan, eller ikke har lyst til at have din virksomheds adresse på din privatadresse.

Det er en billig måde at komme i gang med din virksomhed på, du sparer en masse penge på lokaleomkostninger og kan udvide efterhånden som dit firma vokser.

Vi bestræber os på at levere fleksible løsninger, der rammer netop dit behov

Mand sidder i et virtuelt kontor. - Adresseservice for iværksættere
  • Posthåndtering
  • Eksklusiv firmaadresse
  • Beskyt din privatadresse
  • Lave månedlige omkostninger
  • Adgang til billig kontor og mødefaciliteter

Min nye virksomheds adresse:

Firmanavn
Ved Klædebo 14
2970 Hørsholm

Bronze pakken

Til dig der bare skal i gang med en prisbillig løsning, tilbyder vi Danmarks nok billigste professionelle adresseservice.

Priser fra kun kr. 126,- om måneden

En perfekt løsning til dig som sjældent eller aldrig modtager post, men bare har brug for en professionel firma adresse til at repræsentere din virksomhed.

  • Du kan få tilsendt 1 brev gratis pr. måned (+porto), herefter kr. 30,- pr. brev. (+porto)
  • Pakke håndtering: kr. 30,- pr. pakke (+porto).
  • Du får automatisk tilsendt din post på førstkommende forsendelses dag, post og pakker kan ikke afhentes personlig.

Sølv pakken

Til dig der engang imellem modtager post og pakker, men som ikke behøver at have dem lige med det samme.

Priser fra kun kr. 253,- om måneden.

  • Du kan få tilsendt din post eller selv afhente den på adressen hver onsdag.
  • Du får 5% rabat på leje af lokaler.
  • Forbedre din SEO med vores link udveksling.

Guld pakken

Når du begynder af få lidt travlt i forretningen og tingene skal gå lidt hurtigere, kan du med denne pakke få tilsendt eller afhente fin post 3 gange om ugen.

Priser fra kun kr. 337,- om måneden.

  • Du kan få tilsendt din post eller selv afhente den på adressen mandag, onsdag og fredag.
  • Du får 5% rabat på leje af lokaler.
  • Forbedre din SEO med vores link udveksling.

Platin pakken

Platin pakken er til dig som har fuld fart på og hvor tingene skal ske NU, eller til dig som har ophold i udlandet og som har brug for en Dansk repræsentation.

Hver onsdag scanner din post til dig og ligger den op på vores server, det eneste du skal gøre er at åbne din computer og logge ind på din profil på www.idealoffice.dk, så kan du læse og downloade din post, nemt og bekvemt.

Du har mulighed for at tilkøbe scanning af din post hver dag, så vi scanner din post så snart vi modtager den.

Priser fra kun kr. 337,- om måneden.

  • Få din post med det samme.
  • Den fysiske post bliver gemt i 30 dage, herefter bliver den destrueret.
  • Du får 10% rabat på leje af lokaler.
  • Forbedre din SEO med vores link udveksling – du får forside logo med link til din hjemmeside, for maksimalt SEO juice.
  • Skriv artikler på vores blog og nå ud til andre iværksættere og potentielle kunder.

Platin+ pakken

24/7 løsning, din egen postboks løsning, bare bedre.

Platin+ pakken er perfekt til dig som bor i nærheden eller som tit kommer forbi Hørsholm.

Du får den ultimative fleksibilitet, da du kan komme og hente din post 24 timer i døgnet, alle ugens 7 dage, UDEN at du behøver at have en grim useriøs postboks adresse, som får kunderne til at tvivle på om du nu også er seriøs.

Du behøver ikke engang at kører forbi i tide og utide, for at kontrollere din postkasse, du får ganske simpelt en besked på mail, når du har post.

Vores Platin+ pakke er ikke en postboks løsning i den traditionelle forstand, da du ikke får en postboks adresse, men stadig kan benytte vores almindelige adresse, du får bare din egen postkasse hos os, hvor du kan hente din post, derfor kan du også stadig registrere din virksomhed på adressen, hvilket du ikke kan med en traditionel postboks løsning.

Priser fra kun kr. 422,- om måneden.

  • Hent din post som det passer dig.
  • Du får 10% rabat på leje af lokaler.
  • Forbedre din SEO med vores link udveksling – du får forside logo med link til din hjemmeside, for maksimalt SEO juice.
  • Skriv artikler på vores blog og nå ud til andre iværksættere og potentielle kunder.

Klik her for at gå til sammenligningsside, hvor du kan se alle priser og pakke fordele side om side.

Bliv forhåndsgodkent til adresseservice

Udfyld nedenstående formular og
bliv godkendt til vores adresseservice på kort tid.

  • Ingen depositum
    Det giver ingen mening at betale depositum på en adresseservice eller virtuelt kontor, så det gøre du selvfølgelig heller ikke hos os. (Platin+ pakken kræver dog depositum for udleveret nøgler)
  • Ingen opstartsgebyr
    Vores mål er at gøre det så billigt som muligt for dig, at komme i gang med din virksomhed, så derfor kr. 0,- i opstartsgebyr.
  • Fuld håndtering af post og pakker
    Vi sender eller scanner din post til dig, afhængig af hvilken pakke adresseservice du har valgt. Pakker bliver sendt til dig efter aftale, eller du kan selv afhente dem på vores kontor.
  • Hurtig oprettelse
    Vi kan oprette dig samme dag som du ansøger (normalt inden for en time), så længe det kan klares inden for normal kontor tid, se processen nedenfor.
  • Sikkerhed
    Vi holder sikkerheden i top, skal din post scannes, bliver den lagt op på en sikkert client server, hvor du kan afhente den, vi sender ikke din vigtige post med usikker mail.
  • Opsigelse
    Du har kun 15 dages opsigelse, så vi kan nå at stoppe dit virtuelle kontor inden næste trækning.

Sådan kommer du i gang med din adresseservice

1

Du udfylder ansøgningen om adresseservice

2

Vi gennemgår din ansøgning

3

Godkender vi ansøgningen, sender vi en kontrakt til underskrift, kontrakten underskrives med NemID

4

Når kontrakten er godkendt og underskrevet, sender vi et link til betaling.

5

Du betaler for første periodes husleje.

6

Når betalingen er registreret, kan du begynde at benytte Ideal Office’s adresseservice.

De mest stillede spørgsmål om virtuelt kontor

Nystartet virksomhed -
intet cvr nummer endnu?

Er du nystartet og skal du bruge en adresse til registrering af din virksomhed, kan du sagtens benytte vores adresseservice, uden et CVR nummer.

I ansøgningsformularen klikker du bare af at virksomheden endnu ikke er opstartet, samt hvornår du forventer at den opstarter, så noterer vi at CVR nummer tilgår ved en senere dato

Posthåndtering /
afhentning af post

Når vi modtager post til dig, sender vi en mail til dig, hvor du kan tage stilling til om du vil afhente din post eller om vi skal sende den.

Du kan afhente din post på Ved Klædebo 14, 2970 Hørsholm, på de dage, hvor du normalt har forsendelse af din post, dog kun efter nærmere aftale.

Har du sølv pakken, kan du afhente din post om onsdagen kl. 10:00 – 14:00.

Har du Guld pakken, kan du afhente din post mandag, onsdag og fredag kl. 10:00 – 14:00.Har du platin pakken, kan du afhente din post lige når det passer dig, hele ugen, 24 timer i døgnet.

Pakkehåndtering /
afhentning af pakker

Pakkehåndtering koster kr. 10,- pr. pakke (kr. 30,- for bronze pakken), dette beløb opkræves uanset om du selv afhenter pakken eller om du får pakken tilsendt (port tillægges).

Du kan afhente dine pakker på Ved Klædebo 14, 2970 Hørsholm, på de dage, hvor du normalt har forsendelse af din post, dog kun efter nærmere aftale.

Har du sølv pakken kan pakker afhentes hver onsdag mellem kl. 10:00 – 14:00. Har du guld, platin eller platin+ pakken kan pakker afhentes mandag, onsdag og fredag mellem kl. 10:00 – 14:00.

Med Platin pakken, har du mulighed for at tilkøb en større postkasse, så du kan hente dine pakker 24/7.

Pakker skal som udgangspunkt kunne leveres i pakkepostkasse. Stykgods leveret med fragtmand modtages ikke.

Binavne

Du betaler fuld pris for hovedvirksomheden, herefter betaler du kr. 95,- pr. binavn (ekskl. moms)

Sikkerhed

Vi beder dig aldrig om at sende personfølsomme oplysninger på mail, vi verificere dig ved at du underskriver lejekontrakt med NemID, det er både nemt, hurtigt og sikkert.

Hvorfor kan man skrive på jeres blog?

Du kan garanteret et eller andet som andre iværksættere kunne have glæde af, del denne viden, skab følgere og interesse for dit brand og dit produkt.

Artikler må ikke være direkte reklame for dit produkt, men skal være noget som skaber værdi for andre, artiklen må dog selvfølgelig gerne indholde link til din hjemmeside, så læseren kan lære dig bedre at kende.

Betaling

Den 1. betaling løber for resten af indeværende måned, herefter bliver du automatisk trukket den 1. i måneden, med det betalingsinterval du har valgt.

Dvs. har du valgt at du vil betale hvert kvartal og du tilmelder dig i midten af februar måned, er første betaling kun for resten af februar måned, den 1. marts vil du så blive opkrævet for 3 måneder.

Betaling på betalingskort er gebyrfrit, ønsker du at betale på faktura, påfalder der et fakturagebyr på kr. 39,- + moms pr. faktura.

Ændring af aftale

Ønsker du at ændre din aftale, f.eks. fra månedlig til halvårlig betaling, så du sparer nogle penge, kan du nemt gøre dette i dit kontrolpanel, er du i tvivl om hvordan, kan du sende en mail eller ringe til os, så er vi gerne behjælpelige.

Opsigelse

Du har kun 15 dages opsigelse, til udløbet af betalte periode.

Dvs. hvis du har en aftale der udløber 31. marts, skal du bare opsige aftalen senest den 16. februar, det kan enten gøres ved at sende os en mail, eller ved at gå ind på din profil og selv annullere din aftale.