Virtuelt kontor

Oprettelse på under 1 time
Stor fleksibilitet – skarpe priser

  • 1 dags opsigelsesvarsel
  • Danmarks billigeste pris
  • 0 kroner i oprettelsesgebyr

HVAD ER ET VIRTUELT KONTOR?

“Et virtuelt kontor er en professionel firmaadresse, som du kan bruge til at registrere din virksomhed på, hvis du ikke har mulighed til at gøre dette i dit private hjem.

Du kan få tilsendt din post til dit virtuelle kontor, hvor det så bliver videresendt, scannet eller kan afhentes, alt afhængig af dit valg.

Der er mulighed for at leje kontor eller mødelokaler i længere eller kortere perioder.

Den store fordel ved et virtuelt kontor er at du sparer en masse penge, ved ikke at have dyre kontorlokaler stående, hvis du alligevel ikke benytter dem dagligt.”

Mand sidder i et virtuelt kontor. - Adresseservice for iværksættere
  • Posthåndtering
  • Eksklusiv firmaadresse
  • Beskyt din privatadresse
  • Lave månedlige omkostninger
  • Adgang til billig kontor og mødefaciliteter

Se videoen og få nogle gode råd inden du vælger et virtuelt kontor.

Play Video

Anmeldelser

Maria Elgaard Jensen
Maria Elgaard Jensen
Læs mere
Hos Ideal Office har jeg fået en rigtig god service helt fra start. Jeg har været hos dem i nogle måneder nu, og alt fungerer bare, som jeg havde håbet på. Rico har virkeligt givet en service udover, hvad jeg kunne forvente, hvilket jeg sætter stor pris på. Han har hjulpet mig med langt mere, end bare det jeg betaler for. Så kæmpe tak til Rico for hans tålmodighed med mig.
Adrian Rawa
Adrian Rawa
Læs mere
I heartily recommend Ideal Office.
Very flexible, professional, I always have good contact with them!
Leonard
Leonard
Fellow Group ApS
Læs mere
IdealOffice is a great solution for… IdealOffice is a great solution for businesses and solo entrepreneurs that wants a professional address for their company! Rico is a great guy and he is very flexible. I can only give my highest recommendation to IdealOffice. You can trust them. Leonard Fellow Group ApS, Satisfied IdealOffice customer
Isabel Sophy Rasmussen
Isabel Sophy Rasmussen
Boutique isabel sophy
Læs mere
Har nu brugt Ideal Office i et godt… Har nu brugt Ideal Office i et godt stykke tid og er virkelig tilfreds. Rigtig god kontakt og hurtig videresendelse af breve Det er også perfekt i en opstartsperiode hvor udgifterne skal holdes lave. God og personlig service. Jeg er en meget tilfreds kunde.
Sebastian Beres
Sebastian Beres
Brikk - Ejendomsmægleren
Læs mere
Super service!
Jeg kan varmt anbefale Ideal Office.
Det hele fungerer bare og så får du også super service.
Tidligere
Næste

Sådan får du virtuelt kontor i 3 nemme trin

1 

Udfyld ansøgnings skemaet

Du skal bruge
  • Informationer om virksomheden
  • Pas eller kørekort på alle reelle ejere
  • Sundhedskort eller officielt udstedt dokument med adresse på alle reelle ejere

2 

Underskriv kontakt

  • Når du bliver godkendt, får du tilsendt en kontrakt
  • Kontrakten underskrives digitalt

3 

Betaling

  • På den ønsket opstarts dato får du tilsendt en faktura.
  • Når fakturaen er betalt må du benytte vores adresse
  • Ingen depositum
    Det giver ingen mening at betale depositum på en adresseservice eller virtuelt kontor, så det gøre du selvfølgelig heller ikke hos os. (Platin+ pakken kræver dog depositum for udleveret nøgler)
  • Ingen opstartsgebyr
    Vores mål er at gøre det så billigt som muligt for dig, at komme i gang med din virksomhed, så derfor kr. 0,- i opstartsgebyr.
  • Månedlig betaling
    Undgå lange bindingsperioder i starten af dit iværksætterliv, maksimer din likviditet og behold pengene i din egen lomme så længe som muligt.
  • Fuld håndtering af post og pakker
    Vi sender eller scanner din post til dig, afhængig af hvilken pakke adresseservice du har valgt. Pakker bliver sendt til dig efter aftale, eller du kan selv afhente dem på vores kontor (platin+ pakke).
  • Hurtig oprettelse
    Vi kan oprette dig samme dag som du ansøger (normalt inden for en time), så længe det kan klares inden for normal kontor tid, se processen nedenfor.
  • Sikkerhed
    Vi holder sikkerheden i top, skal din post scannes, bliver den lagt op på en sikkert client server, hvor du kan afhente den, vi sender ikke din vigtige post med usikker mail.
  • Henvisningsprogram
    Når du henviser andre til Ideal Office får de kr. 100,- i rabat, når de opretter en adresseservice og som tak for henvisningen, får du også kr. 100,- i rabat på din næste abonnements regning.
  • Opsigelse
    Du har kun 1 dags opsigelse, så vi kan nå at stoppe dit virtuelle kontor inden næste trækning.

Bronze pakken

Til dig der bare skal i gang med en prisbillig løsning, tilbyder vi Danmarks nok billigste professionelle adresseservice.

Priser fra kun kr. 126,- om måneden

En perfekt løsning til dig som sjældent eller aldrig modtager post, men bare har brug for en professionel firma adresse til at repræsentere din virksomhed.

  • Du kan få tilsendt 1 brev gratis pr. måned (+porto), herefter kr. 30,- pr. brev. (+porto)
  • Pakke håndtering: kr. 30,- pr. pakke (+porto).
  • Du får automatisk tilsendt din post på førstkommende forsendelses dag, post og pakker kan ikke afhentes personlig.

Sølv pakken

Til dig der engang imellem modtager post og pakker, men som ikke behøver at have dem lige med det samme.

Priser fra kun kr. 253,- om måneden.

  • Du får automatisk tilsendt din post på førstkommende forsendelses dag, post og pakker kan ikke afhentes personlig.
  • Du får 5% rabat på leje af lokaler.
  • Forbedre din SEO med vores link udveksling.

Guld pakken

Når du begynder af få lidt travlt i forretningen og tingene skal gå lidt hurtigere, kan du med denne pakke få tilsendt eller afhente fin post 3 gange om ugen.

Priser fra kun kr. 337,- om måneden.

  • Du kan få tilsendt din post  mandag, onsdag og fredag.
  • Du får 5% rabat på leje af lokaler.
  • Forbedre din SEO med vores link udveksling.

Platin pakken

Platin pakken er til dig som har fuld fart på og hvor tingene skal ske NU, eller til dig som har ophold i udlandet og som har brug for en Dansk repræsentation.

Hver onsdag scanner din post til dig og ligger den op på vores server, det eneste du skal gøre er at åbne din computer og logge ind på din profil på www.idealoffice.dk, så kan du læse og downloade din post, nemt og bekvemt.

Du har mulighed for at tilkøbe scanning af din post hver dag, så vi scanner din post så snart vi modtager den.

Priser fra kun kr. 337,- om måneden.

  • Få din post med det samme.
  • Den fysiske post bliver gemt i 30 dage, herefter bliver den destrueret.
  • Du får 10% rabat på leje af lokaler.
  • Forbedre din SEO med vores link udveksling – du får forside logo med link til din hjemmeside, for maksimalt SEO juice.
  • Skriv artikler på vores blog og nå ud til andre iværksættere og potentielle kunder.

Platin+ pakken

24/7 løsning, din egen postboks løsning, bare bedre.

Platin+ pakken er perfekt til dig som bor i nærheden eller som tit kommer forbi Hørsholm.

Du får den ultimative fleksibilitet, da du kan komme og hente din post 24 timer i døgnet, alle ugens 7 dage, UDEN at du behøver at have en grim useriøs postboks adresse, som får kunderne til at tvivle på om du nu også er seriøs.

Du behøver ikke engang at kører forbi i tide og utide, for at kontrollere din postkasse, du får ganske simpelt en besked på mail, når du har post.

Vores Platin+ pakke er ikke en postboks løsning i den traditionelle forstand, da du ikke får en postboks adresse, men stadig kan benytte vores almindelige adresse, du får bare din egen postkasse hos os, hvor du kan hente din post, derfor kan du også stadig registrere din virksomhed på adressen, hvilket du ikke kan med en traditionel postboks løsning.

Priser fra kun kr. 422,- om måneden.

  • Hent din post som det passer dig.
  • Du får 10% rabat på leje af lokaler.
  • Forbedre din SEO med vores link udveksling – du får forside logo med link til din hjemmeside, for maksimalt SEO juice.
  • Skriv artikler på vores blog og nå ud til andre iværksættere og potentielle kunder.

Klik her for at gå til sammenligningsside, hvor du kan se alle priser og pakke fordele side om side.

Bliv forhåndsgodkent til adresseservice

Udfyld nedenstående formular og
bliv godkendt til vores adresseservice på kort tid.

De mest stillede spørgsmål om virtuelt kontor

Nystartet virksomhed -
intet cvr nummer endnu?

Er du nystartet og skal du bruge en adresse til registrering af din virksomhed, kan du sagtens benytte vores adresseservice, uden et CVR nummer.

I ansøgningsformularen klikker du bare af at virksomheden endnu ikke er opstartet, samt hvornår du forventer at den opstarter, så noterer vi at CVR nummer tilgår ved en senere dato

Posthåndtering /
afhentning af post

Når vi modtager post til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag, er denne en helligdag, sendes posten på førstkommende hverdag

Med Platin+ pakken kan du afhente din post på Ved Klædebo 14, 2970 Hørsholm alle ugens 7 dagen, 24 timer i døgnet.

Pakkehåndtering /
afhentning af pakker

Når vi modtager pakker til dig, sender vi den på først kommende forsendelsesdag, er denne en helligdag, sendes pakken på førstkommende hverdag

Pakkehåndtering koster kr. 10,- pr. pakke (kr. 30,- for bronze pakken) (+ porto).

Pakker skal som udgangspunkt kunne leveres i pakkepostkasse. Stykgods leveret med fragtmand modtages ikke.

Binavne

Du betaler fuld pris for hovedvirksomheden, herefter betaler du kr. 95,- pr. binavn (ekskl. moms)

Sikkerhed

Vi beder dig aldrig om at sende personfølsomme oplysninger på mail, vi verificere dig ved at du underskriver lejekontrakt digitalt, det er både nemt, hurtigt og sikkert.

Hvorfor kan man skrive på jeres blog?

Du kan garanteret et eller andet som andre iværksættere kunne have glæde af, del denne viden, skab følgere og interesse for dit brand og dit produkt.

Artikler må ikke være direkte reklame for dit produkt, men skal være noget som skaber værdi for andre, artiklen må dog selvfølgelig gerne indholde link til din hjemmeside, så læseren kan lære dig bedre at kende.

Betaling

Den 1. betaling løber for resten af indeværende måned, herefter bliver du automatisk trukket den 1. i måneden, med det betalingsinterval du har valgt.

Dvs. har du valgt at du vil betale hvert kvartal og du tilmelder dig i midten af februar måned, er første betaling kun for resten af februar måned, den 1. marts vil du så blive opkrævet for 3 måneder.

Betaling på betalingskort er gebyrfrit, ønsker du at betale på faktura, påfalder der et fakturagebyr på kr. 39,- + moms pr. faktura.

Ændring af aftale

Ønsker du at ændre din aftale, f.eks. fra månedlig til halvårlig betaling, så du sparer nogle penge, kan du nemt gøre dette i dit kontrolpanel, er du i tvivl om hvordan, kan du sende en mail eller ringe til os, så er vi gerne behjælpelige.

Opsigelse

Du er bundet af den periode som du har betalt for, du kan ikke opsige aftalen i løbet af den forudbetalte periode.

Du har kun 1 dags opsigelse.

Ønsker du at opsige din aftale, skal du bare gå ind af annullere dit abonnement, senest dagen før næste trækning.