Få svar på alle dine spørgsmål om
vores adresseservice her

Hvad er adresseservice?

Adresseservice er løsningen for iværksættere, som ikke har brug for et dyrt kontor lokale, men heller ikke vil have virksomheds adressen på sin privat adresse.

Det virtuelle kontor, hvor din virksomhed har adresse, vil modtage din post og sende den videre til dig, alt afhængig af, hvilken service eller pakke du har valgt.

Generelle spørgsmål

Ja, der er helt lovliget at benytte en adresseservice til din virksomhed.

 

Kontoret skal bare være bemandet i kontortiden, hvorfor en postboks eller ligende ikke er nok til at registrering af din virksomhed.

 

Desuden skal kontorhotellet være registreret jvf. hvidvaskloven, det kan du kontrollere på cvr.dk, om din udbyder er, hvilket Ideal Office naturligvis er.

Skal du til at oprette din virksomhed og gerne vil have den oprettet på en professionel adresse fra starten, kan du sagtens oprette din virksomhed hos os.

 

Du skal bare udfylde vores ansøgningsskema, så får vi de informationer vi har behov for, for at kunne oprette en kontrakt til dig.

 

Når billed ID er indsendt, kontrakten er underskrevet og 1. faktura er betalt, kan du benytte vores adresse.

Du kan sagtens registrere både dit holding selskab og driftselskab hos os, men da det er 2 selvstændige juridiske enheder, skal de have hver deres kontrakt og der skal derfor betales husleje for begge virksomheder.

Virtuelle kontor hoteller er underlagt hvidvaskloven og er derfor forpligtet til at til gennemgå en kunde kendskabs procedure

Ja, det kan du sagtens, hvert binavn koster kr. 95,- pr. måned

Ja, det kan du. Et virtuelt kontor fungere fuldstændigt som hvis du havde et almindeligt kontor.

Skifter virksomheden ejer, skal dette informeres til Ideal Office og den nye ejer skal godkendes jvf. vores kundekendskabs procedure.

Hvis virksomheden skifter navn, skal Ideal Office have besked, da vi ellers afviser post og pakker til det nye firmanavn.

Håndtering af post og pakker

Har du valgt vores Startup pakke, bliver din post sendt automatisk til dig, hver onsdag.

 

Med vores Professionel pakke bliver posten også sendt hver onsdag, men her har du mulighed for at tilvælge flere forsendelses dage, scanning af din post eller en fysisk postkasse på adressen, hvor du kan hente din post selv, når det passer dig.

 

Vi modtager ikke palle leveringer, kun pakker som kan leveres i pakkepostkasse.

Vælger du Professionel pakken og tilkøber scanning, scanner vi din post så snart vi modtager den, så kan du tilgå den på vores server, hvorfra du kan downloade den.

Vi eftersender ikke reklamer, så du risikere ikke at få tilsendt og skulle betale for at få 2 kg. reklamer.

Vi modtager ikke pakker til virksomheder som er registreret som værende under ophør, konkurs eller ligende i cvr. registret, kun post og kun i den periode der er betalt for.

Posten bliver sendt på forsendelsesdagen jf. den valgte pakke løsning. Posten sendes med Postnord.

 

Det er modtagers ansvar at der står det rigtige navn på postkassen og at Ideal Office har den korrekte adresse, husk at melde adresse ændringer til os.

 

Modtager vi post retur gensendes posten uden håndterings gebyr, porto bliver ikke refunderet.

Breve der er scannet opbevares i 30 dage, hvorefter de destrueres.
Brevet opbevares på vores server i 12 måneder, hvorefter de slettes.

Du kan få en fysisk postkasse, hvor du selv kan afhente din post, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.

 

Du får besked pr. Email, når der er ny post i din postkasse, så du ikke kommer til at kører forgæves.

 

Pakker som ikke kan være i postkassen, skal afhentes i kontorets åbningstid.

Vi kan desværre ikke lave individuelle aftaler vedr. post og pakke håndtering.

 

Standardisering og automatiseret processer, er den eneste årsag til at vi kan holde priserne så lave som vi kan, derfor sendes post og pakke jvf. den pakke løsning som du har valgt.

Økonomi og betingelser

Vælger du vores Startup pakke, håndtere vi det første brev vi modtager til dig, hver måned, gratis (+ porto), herefter koster håndteringen kr. 30,- pr. brev (+ porto).

 

Har du valgt Professionel pakke koster håndteringen af post ikke noget (+ porto).

 

Har du valgt Professionel pakke med scanning, koster scanningen kr. 5,- pr. brev.

Vælger du vores Startup pakke, koster håndteringen af pakker kr. 30,- pr. pakke (+ porto).

 

Har du valgt Professionel pakke koster håndteringen af pakker kr. 10,- pr. pakke (+ porto).

Du er kun bundet af den periode du har valgt og betalt for, ønsker du at opsige din aftale, skal du bare give os besked, dagen inden næste trækning.

 

Ved tilmelding til betalingsservice skal vi have besked senest 10 dage inden næste trækning, så vi kan nå at annullere betalingen.

Ved manglende betaling ophører vi med at håndtere din post, pakker bliver afvist.

 

Efter 10 dage opsiges kontrakten og det er ikke længere tilladt at benytte vores adresse, post som er modtaget, sendes retur til afsender.

Har du andre spørgsmål ?