Handels- og abonnementsbetingelser

Handels- og abonnementsbetingelser

www.idealoffice.dk drives af Ideal Office IVS:

Ideal Office IVS
Ved Klædebo 14
2970 Hørsholm
CVR. Nr. 40405798
Tlf.: 53566696
E-mail: kontakt@idealoffice.dk

 

Priser

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.
Alle priser på hjemmesiden er angive ekskl. moms, med mindre andet er angivet.

Betaling

www.idealoffice.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.

Der vil blev anmodet om betaling når kontrakten er underskrevet, først når betalingen er modtaget, kan du begynde at benytte Ideal Office’s adresseservice.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er eksklusive moms.

Ideal Office bruger Nets som betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Når betalingen er gennemført modtager du en faktura på mail.

Abonnement

Første betaling bliver trukket med det samme og du  kan begynde at benytte Ideal Office’s adresse til din virksomhed, herefter bliver du automatisk trukket én gang om måneden, hver 3. måned eller hver 6. måned, afhængig af hvilken leje pakke du har valgt.

Når betalingen er gennemført modtager du en faktura på mail

Ønsker du at skifte betalingskort kan du selv skifte dette under “min konto”. Ideal Office gemmer ikke dine kortoplysninger, kun en ticket, hvor du kan se hvilket kort du bruger til betalingsaftalen.

Det er ikke muligt at bruge Maestro til abonnementsbetaling, Visa Elektron kan kun bruges til abonnementsbetalinger, hvis din udsteder (bank) tillader det, kontakt din bank for at hører om det er muligt.

Har du ikke mulighed for at benytte betalingskort, kan du anmode om at få tilsendt en faktura, betaling med faktura tillægges et gebyr på DKK 39,-

Opsigelse af abonnement

Du kan opsige dit abonnement ved at vælge ”stop abonnement” i kontrolpanelet under menuen ”Abonnement”, eller ved at kontakte os på kontakt@idealoffice.dk

Opsigelsesperioden løber til udgangen af den betalte periode. Opsigelsen skal ske senest 15 dage før næste trækning.

Ændring af vilkår

Ændring af abonnementsbetingelser varsles med mindst en måneds varsel. Hvis der er tale om væsentlige ændringer, sker varsel per mail. Ved mindre ændringer samt ændringer, der ikke er til ugunst for kunden, varsles der ikke. De gældende abonnementsbetingelser vil altid kunne findes på idealoffice.dk.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, bliver beløbet tilbageført til det betalingsmiddel som er brugt ved betaling.

Cookie- og privatlivspolitik

Idealoffice.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.

Læs vores fulde cookie- og privatlivspolitik her