Adresse

Maglebjergvej 6
2800 Kongens Lyngby

Kundeservice

kontakt@idealoffice.dk

Receptionstider

Man - Tors: 9:00 - 13:00 (13:00 - 17:00 efter aftale)
Fre 9:00 - 13:00 (13:00 - 15:00 efter aftale)
Lør- søn- og helligdage: Lukket

Din ansøgning er modtaget,
vi glæder os til at gennemgå den.

Hvad sker der nu?

1.

Ansøgningsformaren er modtaget

Vi gennemgår nu din ansøgning – du modtager snart en kontrakt til underskrift.

2.

Underskriv kontrakt

Kontrakten underskrives digitalt

3.

Indsend dokumentation

Der skal indsendes billed-ID, i form af et pas eller kørekort, samt dokumentation for bopælsadresse. Og din identitet skal valideres med MitID, har du ikke MitID, eller lign, skal vi have et Zoom opkald.

4.

Betal for 1. periode

Der fremsendes en faktura på den dato man ønsker at opstarte sit Virtuelle Kontor

5.

Når første periode er betalt må man benytte vores adresse.

Forudbetalingen er ikke betaling for første periode.
Forudbetalingen modregnes på første faktura.

VIGTIGT:

Vores adresse må ikke benyttes før ovenstående er gennemført.

Tages adressen i brug inden ansøgningsprocessen er gennemført, kan vi IKKE tilbyde Virtuelt Kontor grundet hvidvaskloven.